خدمات زیبایی و جوان سازی

اندو آر اف و مزایای استفاده از آن را بدانید

اندو آر اف ( فرکانس رادیویی اندودرم ) چیست؟

اندو آر اف که به عنوان “درمان با فرکانس رادیویی اندودرم” شناخته می‌شود می‌تواند کاربردهای مختلفی را در نواحی مختلف بدن انجام دهد. برخی از این کاربردها شامل، رفع چین و چروک، جوانسازی پوست، سفت شدن پوست، از بین بردن رسوبات چربی، بهبود سلولیت و مواردی از این قبیل است. پیشرفت مداوم علمی و فناوری راه را برای نوع جدیدی از درمان با فرکانس رادیویی الکتروپزشکی هموار کرده است. کارشناسان شناخته شده در زمینه جراحی زیبایی و پلاستیک در سراسر جهان، این روش را به عنوان یک پیشرفت واقعی می دانند. در طی یک یا حداقل چند جلسه درمانی، نتایج شگفت انگیزی به دست می آید که بلافاصله قابل مشاهده است و برای مدت طولانی حفظ می شود.

به لطف سطح بالای ایمنی و فناوری، دستگاه اندو آر اف جایگاه پیشرو در نوآوری های تکنولوژیکی را به خود اختصاص داده است. با استفاده از این دستگاه می توان در قسمت های مختلف بدن، خاصیت ارتجاعی و جوانسازی و طراوت پوست را تجربه کرد. به طور کلی، این درمان را می توان در تمام مناطقی که کلاژن در آن وجود دارد و یا به دلیل روند طبیعی پیری از بین رفته است، به کار برد. بسته به دمای دستگاه، اثرات متفاوتی بر روی بافت همبند با اندو آر اف حاصل می شود. صحت علمی مطالب موجود در این مقاله توسط خانم دکتر ناهید همتیان، متخصص پوست ، مو و زیبایی تایید شده است.

دستگاه اندو آر اف و مزایای آن
دستگاه اندو آر اف و مزایای آن

این دستگاه چه مزایایی دارد؟

رفع شلی پوست و بازسازی کلاژن

کلاژن یکی از اجزای بسیار مهم بدن است، زیرا به تاندون‌ها، رباط‌ها و استخوان‌ها ثبات می‌دهد و به بافت همبند زیر پوست خاصیت ارتجاعی می‌دهد. کلاژن همچنین مسئول سفت و بدون چین و چروک نگه داشتن پوست است. با بالا رفتن سن ، تولید کلاژن در بدن به تدریج کاهش می یابد، در نتیجه چین و چروک در سطح پوست ایجاد شده و خاصیت ارتجاعی آن کاهش می یابد.

اما با استفاده از این دستگاه (درمان فرکانس رادیویی ) می توان با اعمال گرما به طور خاص تولید کلاژن را در بدن تحریک کند.

بهبود جای اسکار با استفاده از روش اندو آر اف
بهبود جای اسکار با استفاده از روش اندو آر اف

بهبود ظاهر اسکارهای جراحی و جای جوش

اندو آر اف  دارای یک اثر “دفیبره کننده” است که به موجب آن می توان چسبندگی های بافتی مانند اسکار را کاهش داد.

درمان و رفع چین و چروک

بازسازی کلاژن می تواند به طور دائمی باعث محافظت از پوست در داخل آن شود. با استفاده از این روش پوست شما بسیار جوان تر، تازه تر و سفت تر به نظر می رسد.

با استفاده از این دستگاه ظاهر سلولیت به طور قابل توجهی بهبود می یابد.
با استفاده از این دستگاه ظاهر سلولیت به طور قابل توجهی بهبود می یابد.

درمان سلولیت

ظاهر سلولیت با تشکیل کلاژن جدید به طور قابل توجهی بهبود می یابد. برجستگی ها، سوراخ ها و ناهمواری های ایجاد شده به وسیله اسکار و آکنه به میزان قابل توجهی کاهش یافته یا حتی کاملاً صاف می شوند.

حذف رسوبات چربی

درمان با اندو آر اف نه تنها می تواند تولید کلاژن را دوباره فعال کند، بلکه به طور کامل و بدون استفاده از لیپوساکشن، رسوبات چربی مزاحم (مانند غبغب، چربی بازوها، ران ها و شکم و پهلو ) را حذف می کند. گرمای ایجاد شده از دستگاه می تواند منجر به از بین رفتن سلول های چربی اضافی شود و در نهایت چربی ها نیز از طریق متابولیسم خود بدن دفع می شوند.

لیفت سینه و باسن

با این دستگاه، می‌توان مشکلاتی مانند افتادگی سینه‌ها یا باسن و همچنین شل شدن زیر بازوها را نیز درمان کرد.

استفاده از این روش باعث تولید کلاژن و در نتیجه رفع شلی و چین و چروک پوست می شود.
استفاده از این روش باعث تولید کلاژن و در نتیجه رفع شلی و چین و چروک پوست می شود.

استفاده از این روش باعث تولید کلاژن و در نتیجه رفع شلی و چین و چروک پوست می شود.

درمان با اندو آر اف چگونه انجام می شود؟

پس از مشخص شدن ناحیه تحت درمان، یک پروب ظریف را بر روی بافت زیر جلدی ناحیه تحت درمان قرار می دهیم. سپس انرژی و گرمای کنترل شده ناشی از دستگاه اندو آر اف ( فرکانس رادیویی ) را در مکان های مورد نظر اعمال می کنیم. گرمای کنترل شده ای که از دستگاه منتقل می شود به عمق بافت نفوذ کرده و در آنجا تغییراتی را ایجاد می کند. در همان زمان، مناطق مد نظر با گرمایی که از دستگاه اندو آر اف ایجاد شده درمان می شود. همچنین این امر باعث انقباض فیبرهای کلاژن لایه های زیرین پوست می شود. به این ترتیب بازسازی کلاژن در پوست تحریک می شود.

این فرآیندها منجر به ایجاد حالت سفت شدن فوری، پایدار و بادوام ساختارهای پوست می شود. تعداد جلسات درمان با اندو آر اف در افراد و نواحی مختلف بدن متفاوت است. گاهی اوقات ممکن است برای رسیدن به نتیجه ایده آل چندین جلسه درمانی لازم باشد. کلینیک جوُان با در اختیار داشتن به روزترین دستگاه اندو آر اف همه روزه در اختیار شما عزیزان می باشد. در کلینیک جوُان درمان با دستگاه اندو آر اف توسط خانم دکتر ناهید همتیان متخصص پوست، مو و زیبایی انجام می گیرد.

مترجم و گردآورنده : زهرا رفیعی نژاد

منابع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا