تناسب اندامخدمات لاغری

لاغری در کوتاه ترین زمان با اسکالپشور

اسکالپشور چیست؟

اسکالپشور یک درمان غیر تهاجمی مبتنی بر لیزر است. از این روش برای هدف قرار دادن و کاهش یا از بین بردن چربی استفاده می شود. این درمان برای زنان و مردان و مناطق مختلف بدن به کار می رود. این روش به طور متوسط ​​25 دقیقه طول می کشد و می تواند چندین منطقه را همزمان هدف قرار دهد. اسکالپشور جز روش های زیبایی غیرتهاجمی و غیر جراحی است. استفاده از این دستگاه به خصوص برای کمک به کاهش چربی ، به طور فزاینده ای مورد توجه قرار گرفته است. در این روش نیازی به ایجاد برش یا بیهوشی نیست.

در چه مواردی از اسکالپشور استفاده می شود؟

این روش شامل کمربند لیزری حرارتی است. که از طول موج و گرمای خاص برای از بین بردن سلول های چربی استفاده می شود. از روش اسکالپشور در مناطق زیر استفاده می شود:

  • ناحیه فوقانی شکم
  • ناحیه تحتانی شکم
  • پهلوها
  • مناطق داخلی ران
  • مناطق خارجی ران
  • گردن (غبغب)

افرادی که به بهترین وجه برای این روش مناسب هستند ، شاخص توده بدنی آنها باید 30 یا کمتر باشد. اسکالپشور به عنوان گزینه کاهش وزن در نظر گرفته نمی شود و معمولاً بهترین گزینه درمانی برای افراد چاق نیست.

اسکالپشور چیست؟
اسکالپشور چیست؟

استفاده از اسکالپشور چه مزایایی دارد؟

  • چربی های سرسخت را با استفاده از حرارت ذوب می کند.
  • سلولهای چربی را از بین می برد.
  • می تواند به بیمار در دستیابی به زیبایی مورد نظر کمک کند.
  • این روش به نسبت جراحی های کاهش وزن غیر تهاجمی است.
  • حداقل ناراحتی در طول درمان
  • می تواند برای درمان مناطق مختلف بدن ، از جمله صورت استفاده شود.

عوارض جانبی

حرارت ساطع شده از دستگاه در طول درمان ممکن است باعث ایجاد کمی احساس خارش یا احساس سوزن سوزن شدن شود. در این روش نیاز نیست که از بی حسی موضعی استفاده شود. تا به حال عوارض جانبی جدی کمی گزارش شده است . اما از آنجا که اسکالپشور یک روش نسبتاً جدید است ، تحقیقات در مورد اثرات آن بر بدن هنوز ادامه دارد. پس از درمان در منطقه ای که تحت درمان قرار گرفته ممکن است کمی درد و سفتی را تجربه کنید. همچنین ممکن است در این مناطق دچار کبودی شوید. پزشک شما ممکن است توصیه کند که این مناطق را طی هفته های بعد از عمل ماساژ دهید.

لاغری با اسکالپشور در 25 دقیقه
لاغری با اسکالپشور در 25 دقیقه

اسکالپشورچگونه انجام می شود؟

در طول دوره های درمانی ، 4-8 بسته اپلیکاتور روی پوست شما قرار می گیرد. اسکالپشور نوع خاصی از لیپولیز است. لیپولیز یک فرآیند از بین بردن چربی است. از فناوری لیزر برای “ذوب کردن” سلولهای چربی استفاده می کند. ابتدا پزشک ، مناطق درمانی را روی بدن شما علامت گذاری می کند. در حین درمان ، دستگاه مانند کمربند دور منطقه تحت درمان پیچیده می شود. نوع لیزری که در این دستگاه از آن استفاده می شود لیزر دایود 1060 نانومتری است. در این لیزر دما به  107.6 و 116.6 درجه فارنهایت می رسد. این گرما به اندازه ای است که سلول های چربی را در زیر پوست از بین می برد. در عین حال این نوع درمان به بافت های دیگر آسیب نمی رساند.

این دستگاه بین ارائه یک اثر خنک کننده و لیزر حرارتی متناوب است. هر درمان حدود 25 دقیقه طول می کشد. در طی این روش ، می توانید آرام باشید. در طول 12 هفته پس از انجام این روش، سیستم لنفاوی بدن شما به طور طبیعی سلول های چربی از بین رفته را دفع می کند. اگر برای رسیدن به نتایج دلخواه خود به درمان های اضافی نیاز دارید ، می توان آن ها را 12 هفته یا بیشتر پس از اولین درمان انجام داد.

لاغری در کوتاه ترین زمان
لاغری در کوتاه ترین زمان

مراقبت های بعد از انجام اسکالپشور

اسکالپشور یک روش تهاجمی مانند جراحی نیست. بعد از انجام این روش فعالیت های روزمره را می توان بلافاصله از سر گرفت. برای کسانی که نمی خواهند سبک زندگی یا برنامه کاری خود را قطع کنند بسیار مناسب است. بیمارانی که از این درمان استفاده می کنند نگران جای زخم یا علائم دیگری نیستند که نشان دهد تحت درمان قرار گرفته اند. توصیه می شود 5 بار ماساژ در محل درمان شده دو بار در روز و به مدت دو هفته انجام دهید. این باعث تخلیه لنفاوی می شود . تورم را به حداقل می رساند و به از بین بردن سلول های چربی کمک می کند.

در مورد قرار گرفتن در معرض آفتاب ، توصیه می شود تا آنجا که ممکن است پس از درمان در خانه بمانید. اسکالپشور انرژی لیزر است ، البته زیر جلدی. به بیماران توصیه می شود که یک هفته قبل از درمان و یک هفته بعد از درمان از قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور آفتاب خودداری کنند. اگر به هر دلیلی مجبور به قرار گرفتن در معرض نور آفتاب شدید حتماً از ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید.

سوالات متداول درباره اسکالپشور

درمان با اسکالپشور برای چه افرادی مناسب است؟

این روش جایگزینی برای کاهش وزن نیست. بنابراین در افرادی که نزدیک به وزن دلخواه خود هستند اما می خواهند چربی را در مناطق خاصی از بدن خود که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ خوبی نمی دهند ، کاهش دهند ، بهترین نتیجه را دارد. کاهش وزن مطمئناً به کوچک شدن سلولهای چربی کمک می کند . اما این به هیچ وجه خلاص شدن از شر آنها نیست.

آیا این نوع درمان دردناک است؟

این روش ممکن است یکی از راحت ترین راه ها برای خلاص شدن از نواحی چربی های سر سخت باشد. زیرا معمولاً یک روش دردناک نیست. اولین حسی که در حین درمان احساس می کنید ، حس خنک شدن است. این دستگاه دارای یک سیستم خنک کننده داخلی است که باعث می شود احساس ناراحتی نکنید. بسیاری از زنان و مردان در حین انجام این روش احساس گرمای عمیق یا احساس سوزن سوزن شدن می کنند. افراد معمولاً این احساسات را با کمترین ناراحتی تحمل می کنند.در طول دوره های درمانی، 8-4 بسته اپلیکاتور روی پوست شما قرار می گیرد.

آیا این روش واقعاً چربی را “ذوب” می کند؟

فناوری دقیق لیزر این نوع درمان لایه سلولهای چربی زیر پوست شما را هدف قرار می دهد. آنها را تا دمای کنترل شده گرم می کند. این گرما به هیچ وجه به پوست شما آسیب نمی رساند. اما سلول های چربی زیر را از بین می برد. طی سه ماه بعدی ، بدن شما به طور طبیعی سلول های چربی آسیب دیده را از طریق سیستم لنفاوی بدن دفع می کند. تنها چیزی که برای شما باقی مانده یک اندام باریک و ایده آل است.


منابع:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا